B&B Vol Liefde: Waarom singles reageren

Wie kijkt er nou niet naar B&B Vol Liefde? Het is zo’n programma dat je gewoon trekt, omdat het zo herkenbaar is.

Ik vraag me weleens af waarom sommigen reageren op bepaalde deelnemers. Als ze diezelfde persoon in een kroeg tegenkwamen, hadden ze waarschijnlijk niets gezegd. Waarom stappen ze dan wel in het avontuur van het programma? Wat drijft ze?

Misschien zit het ’m in de setting. Thuis op de bank lijkt alles makkelijker. Je ziet iemand, hoort een verhaal, en het lijkt opeens een goed idee om te reageren. Maar in het echte leven? Dan zou je misschien te verlegen zijn, of je voelt gewoon de klik niet op dat moment. Toch gaan deze singles voor die kans op de liefde, hoe spannend het ook is.

Wat mij opvalt, is hoe ver ze gaan om iemands hart te winnen. Ze geven echt alles. Ze koken, doen hun best om indruk te maken, en proberen zoveel mogelijk hun beste zelf te laten zien. Natuurlijk is dat niet altijd de echte dagelijkse versie van zichzelf, maar in de liefde geef je vaak je mooiste kant.

Misschien is het ook het idee van het avontuur. Het is niet zomaar daten; het is een compleet andere omgeving, weg van de dagelijkse sleur. Misschien durven ze daardoor meer. Je ziet ze dingen doen die ze thuis nooit zouden proberen. Ze verleggen hun grenzen en proberen indruk te maken. Soms lukt dat, en soms… niet.

Maar hoe dan ook, het is super interessant om te zien hoe mensen zich toch laten verleiden door het idee van liefde. Ondanks dat ze misschien in het dagelijks leven niets zouden doen, grijpen ze in deze setting hun kans. Misschien is dat wel het mooie van B&B Vol Liefde: het laat zien dat de liefde ons allemaal een beetje dapperder maakt.

Datingtips Quality Matchmaking relatiebureau Personal Matchmaker, Quality partner search,

Mijn naam is Patricia, een intuïtieve personal matchmaker en eigenaar van High Quality Matching.
Ik werk met succesvolle, financieel onafhankelijke singles die hun leven op orde hebben, maar moeite ervaren bij het vinden van de juiste partner.

Ik heb 12 jaar ervaring als matchmaker en ben na het opzetten van een succesvol relatiebureau mij exclusief gaan richten op het hoge segment, waarbij ik mij volledig kan richten op een select aantal klanten.